Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 22, 2014

new.year.2014



Assalamualaikum wbt.

arini baru teringat nak menaip semula.

*diam

last post was 10 December 2012. Erk... more than 1 year dah. lamanya aku tak menaip kat sini. takde cerita ke? ade je. bersusun, tapi mcm dah takde medium nak menghupdate. ok tipu. sebenarnya..lebih takde mood nak hupdate.
tapi.. baru perasan, bile kita share something dalam blog atau bercerita dengan kawan-kawan barula kita sedar yang hati kita lebih sedap? eh.. salah guna perkataan. hati kita lebih tenang.kot.
Aku tak sure tentang kawan kawan lain. sama ada update juga blog atau tidak. sbb seriously..aku bukan takat tak hapdate blog, baca blog orang lain pon idok. kerja yang banyak atau pun kalu nak hupdate kat umah, erk.. mana sempat wei. biarpon anak sorang tapi kerenah dia yang inginkan perhatian tu mcm anak sepoloh! and aku rs baca facebook kawan kawan dah mcm tau dorang nyer life macam mana. tak payah baca blog pon takpe. *maafkan saya*

tapi rindula gak nak menaip je. yela bile masa lagi.. ko menaip sambil mulut ko cot cet cot cet. udah-udahla tu membebel sesekor um.. bukannya bole automatic masuk dlm blog ni ble ko bebel. still kene taip juga. so.. aku pun senyap sambil menaip. tapi..aku humming. hah! samela tu! then.. before digelakkan oleh officemate.. bebelan aku cuma di otak dan tangan masih laju menaip.

ahh..korang jangan nak gelakkan aku. korang pun sama.
korang menaip sambil bebel. 'atau korang pun humming juga atau otak ko pon bebel same.
siap muncung kuar! hahah..jangan tipu!

hahaha

ok. 2014.
nak cakap pasal azam baru. segan dah.
azamnya tak penah sampai buat.
ade je vangang ditengah jalan..azam pon jadi suku jalan je.

so. 2014 aku lebih nekad nak jadi lebih gembira je.
gembirakan anak aku. family aku. and of course.. diri sendirila.
dan aku harap aku jadikan blog tak seberapa orang nak baca ni diupdate secara rajinnya.
supaya hati kurang rasa susah.
hidup lebih ceria.
wah! bole buat motto nih.

5.31 pm.
perlu pulang mengambil anak.

bye.








1 comment:

jumria alimuddin said...

salam...
selamat kembali ke dunia blgging...