Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

a.d.d.i.c.t.e.d.

hello peeps!! :)
penat giler rsnya arini msk ofis. last wiken balik JB. tak puas rasanya balik kejap je. tp nak buat mcm mane..susah nak cuti skang ni. so, terpaksala..balik kejap je.  Anyway, entri kali ni,..aku mcm nak share kegilaan aku. atau lebih tepat perkataannya adalah - ketagihan. kalu tagih ni mesti bukan something good kan?? kalu something good .. orang akan guna perkataan obses. :) kegilaan..aku mencari dvd haram. iye.. aku mmg pengumpul dvd haram yang tegar! aku start mengumpul dvd haram ms aku kat U lagi. and aku cuma ade satu je port aku suka kat jb tu. so.. aku mmg pelanggan tetap sejak umur aku 20 tahun kot! uish... dh 9 tahun rupanya aku mengumpul dvd haram dan mengkayakan tokei tu. tokei yang sama ok! aku suka beli ngan dia.. sbb anytime aku boleh tuko kalu dvd tu rosak ke atau tak memuaskan hati. and tokei tu tak penah tipu aku ttg kualiti dvd dia especially yang movie. if kualiti dvd tu taraf.. tgk kat wayang, dia tak bg aku beli pun. dia akan cp "amoi..tggu lagi 1 minggu..datang yang elok punya br sy kasi jual sama lu!"seyes.. kalu dia tipu pun, esok aku dtg pulangkan balik minta dvd lain. 
so..balik baru ni aku pegi jugak. membeli semua dvd (mostly series) yang aku dh lama tak tengok. siap belikan dvd untuk puan didi skali. bile tokei tu tanya 'mana abang?' - aku cakapla 'tu ha..tengah jg baby!' barula aku perasan.. aku melanggan kat sini dh 9 tahun!! daripada aku student, kerja, kawen and now fieras 4 bulan.. aku mmg pelanggan tetap kedai ni! patutla abah aku ckp... "dh ade anak pun, perangai tak berubah.nak jugakkk bazir duit beli dvd tu.um..um.."  entahla..mungkin ade certain things.. mmg takleh nak ubah. ok..bukan tak boleh, aku prefer untuk tak nak berubah sbb bende tu buat aku happpy. :) tengok leverage..castle..burn notice..csi..adelah hobi. uish.. kalu tu membazir, kumpul stamp pun kire membazirla kan? :P maybe ade org tak leh terima gak ketagihan aku ni sbb .. tempat aku kerja skang ni kire mcm tak sesuai dgn sikap aku yang suke men-shopping dvd haram berkilo2. hihi... tak kisahla. aku penah shopping dvd haram ade pakcik polis sekali kat situ shopping gak! 
so baru2 ni aku shopping smpai rm100! ini telah disumbangkan sekali oleh puan didi yang kirim downtown abbey ngan the good wife. before dis aku belanja lagi dasar.. rm200 sbb aku gi beli full season of FRIENDS. uish..uish.. mmgla takde duit untuk diri sendiri nyer shopping sbb semua duit pg kat fieras dgn dvd haram kan? uish..uish..
okeyla..balik ni nak sudahkan castle.pastu leverage dh complete season 4 aku beli dan .. citer the mentalist beli lagi. ok..sy suka! :)
 

2 comments:

Duyung Cun said...

uishh um..smpt lg dah ade ank ni ko layan dvd haram...ckp pasal dvd..dolo time aku dok hotel micasa tuh ko kn slalu lepak ngan aku..dvd ko ade lg aku simpan..ko lupe nk ambik...tp tah memane aku simpat dok bwh katil..

ummphs.. said...

haahla adda. aku tak ingat langsung! uish.. pg carik.nt aku blk jb aku gi amek balik kat ko.hahah :)