Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

m.y.D.a.t.e.

pics by google image

tau tak apa yang menarik setiap bulan? 
bile pegi check up kat private clinic.  i mean yang regular check up tu bukan pegi sebab saya ade sakit ke apa ke. 
sy selalu anggap each time saya gi check up - adalah hari dating saya ngan lil' caliph. betul. saya sangat excited sampai saya tak kisah yang mila tak penah teman saya bile saya pegi check up. masa tu sy akan tengok pembesaran dia compare dengan last one. tengok dia gerak2.. instead of just rasa je. kalu doktor tu bagi sy spent some time alone dengan dia lagi bagus. saya nak borak-borak ngan dia sambil tengok apa reaksi dia. tapi mane ade doktor nak bagi kan? ahh.. tak kisahla. sy anggap doktor tu third wheel dalam masa dating saya. :P 
lambatnya isnin ni..... 




p/s : rasanya saya nak beli gak oven untuk mem-baking kuih raya. :) wish me luck!

No comments: