Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

asben.saya.



asben : sayang.. awak rasa saya baik tak? 
wifey  : erk? 
asben : maksud saya.. saya ok tak? sy jadi suami sy ok tak? 
sepanjang 5 bulan kawen.. we more like friends than husband and wife. owh.. jgn salah faham. :) saya suka bile kami lebih kawan. 
cik mila baik ok. in fact dia sangat baik. 
tak tau orang lain tp sy jarang ..hmm tak penah jumpe lelaki yang akan toolong basuh baju kat rumah, sidai baju, masak bile dia balik umah awal, vacuum dan mop rumah. seriously...
especially bile kandungan sy dah cecah 5-6 bulan ni..saya sangat manja dengan cik mila. :P 
cik mila dia mmg tak romantik ok. jauuuuh dr romantik. we dont have conversation before we sleep (usually cik mila akan tido dulu), bila saya pegi hospital cik mila tak penah masuk sama2 dengan sy untuk jumpe doc atau tengok hasil scan baby saya, bile saya ngidam pape - survive sendiri etc. pendek kata ade a few things sy jadi independent which is sy tak kisah. kawan ngan dia 3 tahun - saya dh leh adapt dengan ke-tidak-romantik-an dia la. :) 
so far saya happy. :) we got  few little fights tapi biasanya kejap je. sebab masing2 akan buat bodo dan bebual seperti biasa. 
entry ni adalah untuk appreciate apa yang cik mila dh buat untuk saya. :) 
dah lepas ni jangan tanya saya cik mila - awk suami ok ke tak.. :P
bye!



2 comments:

Renee Meow said...

awww so cutee... :) all d best to u dear.. mesti baby cute sbb korang dua2 good looking! :D

meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

thesweetlittlecat said...

sweet lah u both!

p.s.: ko tak payah tanya ko baik ke tak, tgk rupa pun dah tau super baik! hehehehe..