Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

tangkap. p.r.e.-.w.e.d.



pre wed idea anyone??
huhu.. saya telah menjadualkan pre-wed saya pada 13 Januari 2011.
huh! lagi seminggu tapi sumpah takde idea lagi. 
saya rasa kalau sy postponed for another week terlalu suntuk untuk sy pk psl pre-wed dan saki baki psl persiapan perkahwinan.
so saya pun deal ngan OP saya tarikh 13 Januari ni without even think nak buat pre-wed mcm mane. kalau sy  tengok previous job OP saya - dia byk buat kat taman. ok.. taman..ok je. tapi nak buat style picnic ke ape ke.. itu belum ade ketentuan lagi.
kakak sy suggest buat pre wed shoot mase tgh fitting baju kat bridal ka.. atau  shopping barang kawen kat memane. owh.. yang itu.. ngak bole. sebab sy takde brg kawen nak shopping dah. :( 
untuk bridal plak sy rs mcm kejap sgt - lepas tu sy nak pegi mana plak kan?
so.. anyone pre - wed ideas please... :(


* pics by fad manaf wedding & portrait photography

5 comments:

wafa azman said...

taman mmg antara tempat yg sesuai sbb dh ade background yg cantik, slain taman mb blh g pantai.

selain tu, mungkin bleh bawa props mcm: bunge, balloon, teddy bear, umbrella, bubbles yg tiup tu, or awk bw cards+ album+ presents yg korg pernah kasi kat each other. ;D

wafa azman said...

taman mmg antara tempat yg sesuai sbb dh ade background yg cantik, slain taman mb blh g pantai.

selain tu, mungkin bleh bawa props mcm: bunge, balloon, teddy bear, umbrella, bubbles yg tiup tu, or awk bw cards+ album+ presents yg korg pernah kasi kat each other. ;D

thesweetlittlecat said...

ko g intan beb! hehehehe.. x pun mktb polis ker.. :)

boleh ko pakai baju no1 btl idak?

ummphs.. said...

wafa : thanks! akan di pertimbangkan. :)
kiera : cet! aku gelak bc idea kau. hahahha

didi said...

pre wed ideas should be things yang um dan mila suka.

even the simplest idea atau amalan everyday biasa pun nampak lawa kalau photog tu pandai amik gambar.

contoh:

http://kertasputeh.com/blog/2010/02/finally-felly/

yang penting, personaliti korang terserlah. gambar pakai baju pengantin tu, amik time official dgn photog.

pre wed buat gambar yang fun dan chumel!
thats my opinion