Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

9.days.left.

salaam!
dah masuk single digit countdown. cuak? nope. stress? yeps!
tapi sy tau sape yang berdebar.. ia adalah cik eny. 
dia yang tolong berdebar untuk saya. 
sy cuma harap perjalanan majlis sy nanti berjalan lancar dan ianya tidak seperti preparations yang mmg huru hara! :( 
anyway - tahap kerisauan sy telah berkurangan. mungkin esok akan bertambah balik kerisauannya sebab - esok penentu nasib sy sebagai orang gomen ni. :( tapi disebalik kerisauan yang menipis skang ni - saya dh dapat GUESTBOOK saya! ku suka!
seriously guestbook itu sangat cumel. simple tapi cumel.
sy nak share kat sini tapi bluetooth sy rosakla. takleh nak send kat pc. nantila.. bebila sy dh beli device baru - sy hupdate. lupe nak share - guestbook tersebut adalah hasil kerja tangan Fasharina dari charmsandcolors. sy sangat puas hati dengan hasil kerjanya dan harga pun berpatutan. sangat cumel! :)
first time dalam idop saya - tak sabar nak balik putrajaya. kenapa? sbb problem kerja. tapi dalam ms yang sama - saya tak sggp lama2 kat JB ni sebab takut asik berselisih pendapat ngan abah sy. kite sebagai anak pun bukan suka bertekak ngan parents sendiri kan? so.. sy seyesly tak sbr nak balik putrajaya. selagi sy kat sini - satu keje ofis pun sy tak sentuh dan sy asik melayan bende2 kecik remeh yang sy rs tak payah amek port cuma ianya menambahkan sakit pening sy jek. :( 
esok pagi2 sy dah pulang ke putrajaya. takdela sesudah subuhh kan.. tapi maybe kul 8 mcm tu geraklah pulang. dan esok gak sy ade fitting baju kat bridal shah alam itu. hihi.. badanku bertambah gemuk. kak shana -kakak keje kat butik tu cakap sy chubby chubby cantek. biarpun chubby tu tak best nak dengar tapi sy melihat dr sudut positif bile dia ckp cantek. pendek kata - dgr cantek jek pun dh sedappp hati. :) hahahah
okla. nak kene masuk tido. kang ade tido tepi hiway lagi umliyana ni. dia bukan ley caya sgt. kalau ngantuk dia bantai jek tido kat R&R memane. :)


daaaa..

2 comments:

.: an :. said...

takmo stress... ape2 jadi... kite senyuuummmm aje, k? =)moga Allah permudahkan urusan awak... Insyaallah =D

Eny Yusof said...

Um,

Ya Allah 9 hari je lagi. Aaaa..... takutnya. Every time kawan-kawan yg rapat ngan aku nk kawin, aku lak yg lebih2 cuak. Hish ntah apa-apa ntah.

Anyway aku doakan yang terbaik buat kau and Mila. Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin....