Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

k.a.l.e.r.

kalau umliyana ni adalah manusia yang lain dalam idup saya - akan ku cakap - pompuan ni gile kaler! hahaha ~
actually - saya dh finalised dah aritu. nak kaler ape. nak pink + white. request hot pink la kan..
then bile sy imagine - (setelah mengambil masa yang lama untuk muhasabah diri) - saya rase mcm kaler tu terlalu gah dan terang untuk majlis saya yang tak seberapa. 
and sebenarnya saya takut sy migrain tengok kaler terang sngat (keinsafan muncul setelah 3 hari berbaring dalam migrain!) hihihi..
then - saya pun membuka ruang untuk menyedapkan mata dan hati sy sket dengan mencari kaler yang possible. kwn saya cakap kaler light pink. saya ckp tak nak light pink takut jadi mcm Puteri Islam atau Puteri Umno. (hahaha) then dia ckp verryyyyy light la! ku tak nak jugak sbb nanti dh tak nampak beza sgt kaler putih kan.
akhirnya back to square one. cik bridal saya pun advise saya benda yang sama. dia cakap kalau semua pink takut buruk sgt wedding tu jadinya. :( so.. saya dh balik kepada situasi hampes iaitu saya masih tak sure nak kaler ape. 
apela.. um ni. kawen lagi sebulan.. kau masih nak blur pasal colour theme??
sengal!


No comments: