Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

f.o.l.d.e.r.k.a.w.i.n.

hypessss!!
br balik putrajaya terus ke kedah plak. penattt woit!
huhu.. ahad nak pegi balik JB plak sbb bff sy kawen. :( bukan terpaksa pegi tapi ku sangat letihhh! 
nway - lebih kurang 2 bulan lagi kan.. sy belum bagi lagi kat bridal sy folder kahwin. apa dia folder kawen? kebanyakan b2b WP sendiri. but saya - tak sempatla nak jadi WP. so.. sy serahkan kepada bridal sy untuk uruskan semua. pemalas kan? huhu.. bukan ape - seriously - ujung tahun adalah bulan2 horror untuk umliyana. dah tu kawen bulan januari - mmg carik pasalla. :P 
okla.berbalik kepada folder kawen ni. folder kawen ni ade semua pics pelamin, hantaran, hiasan dewan, centerpiece, makan beradab, cth make up etc yang sy harapkan bridal sy bole buatkan. :P tapi memandangkan bajet sy limited - takdela ku amek contoh dewan merak kayangan atau PICC untuk hiasan dewan dan pelaminku. hihi.. kang menangis plak nak bayar. :P owner bridal tu pun siap dh pesan - um tinggal 2 bulan je lagi. dah boleh bagi akak semua senarai um perlukan. uish..uish.. tak insaf2 umliyana ni. mmgla kamu bz tapi sape yang nak kawen skang ni kan (aleh2 marah diri sendiri plak!)
kad kawen sy dh siap! huh..lega! bukan ape - rasenya bile nampak ade 1-2 benda dh settle.. rase mcm boley tarik nafas lega kan. :)itu pun ade banyak bende lagi belum settle. hihi..


opps lupe plak. sy plan nak buat threading dan brazillian wax. seyes.. ku tak penah buat wax. saya takut sebenarnya. sy ni bukan seorang yang terer menahan sakit. sy sgt hampes bab wax ni. tapi ia sangatla perlu kan? biasanya org pegi buat threading ngan wax ni bape ari sebelum majlis eh? 2 bulan ni mcm awal sgt ye tak? biasanya org buat bile ye? pls infom. thank u!


p/s : ni bukan manusia! (sila berhati2!)

4 comments:

thesweetlittlecat said...

threading bukan haram ke beb? melainkan hubby suruh or nak memperkemaskan kening yg berterabur (bercantum).. sila rujuk org yg ada ilmu...

wax pun lebih kurang kot but i dunno the perincian..

swit@kon said...

oit, bila nak jumpa ni? aku rasa kau akan guna present aku ni sebelum kawin :)

ummphs.. said...

kiera:threading tu xbley keh?aku ingat bley je.huhu..aku nk buat kening ni dgn facial hair. Wax tu rasenye mcm boleh.(actually kakak aku ckp bley!hehe)
yanti:sok aku blk dh.

ElyaElmo said...

klo nak wat wax.. 1-2 mggu nak kawen...lahh laaa wat....