Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

a.b.a.n.g. ?

BF  : lepas kahwin awk nak panggil saya mila lagi ke?
GF : awak cakap bole..
BF : takla.. depan sedara mara cousin saya semua..xkan awk nak panggil sy mila lagi?
GF : abis ..awk nak saya panggil awk ape?
BF : cuba awk panggil saya abang.. (smbil tersengih2)
GF : nak kene penampar? 
BF : HAHAHAHAHAHA.. LOL


* ade cadangan ? sy suka dgr org panggil B atau sayang.. rase sweet. B tu macam manja sketla. tapi cik mila ngak mau.. dia ckp kalau dia panggil sy sayang - sy tak leh panggil dia sayang jugak. cik mila - mane ada rule mcm tu ok? :)

2 comments:

anaztasias einz said...

sweet la korang.. hehe saya memg dah panggil abang.. hehe dah terbiasa. hehe

ummphs.. said...

nora : kitaorg sbb bestfriend dulu br kapel. tak leh stop pggil dia mila.. :P