Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 7, 2010

w.e.d.d.i.n.g.t.h.e.m.e.

heeeeeelllllllllllllllllllloooooooooooooooooooo!
semangat nyer sharifah umliyana!! :P
saya br smpai dr jay bee. mak ai.. lemah lutut ok. ada apa dengan mesia smpai - jalan sangat banyak kete yang datangnye dr Singapore?! ade apa dengan malaysia skang ni? saya kompius.. :( 
ok. arini saya nak ckp psl wedding theme. ye.. saya tahu kita dh bincang topik ni.
saya mcm nak settle dengan tema : fuchsia pink with white. 
then - sepanjang jalan saya pk - kaler saya nak ni sangat risiko ok? 
pink ade banyak pink tau. ms sy pegi ke one of the bridal (entry sebelum ni) - saya nampak cth wedding dress kaler fuchsia pink - huhuhhuhu tak cantikkkk.. :( mungkin sbb kaler baju. maybe pelamin ia akan ok. maybe.. 
then sy mulalah google wedding theme. mencari idea tambahan. mungkin..


brown + pink. (mila suke kaler cokelat..)






modern red (biarpun dulu sy ckp tak sesuai untuk wedding tp bile tgk gmbr ni - cantik kan?)






fuchsia pink - i looooove it! (baju maybe tak berapa cantik but hiasan dewan shud be lawa gilesss.. :P)




yellow + white + black (not bad kan..?)






peach + orange + cream (mcm lain jek...)




seriously - i love this! 




peach or champagne kaler? 




cokelat?




pretty pink?






pink + black (huhu...sgt cumey!!)






aqua + red wedding ( tak terpk kombinasi ni boleh jadi cantik.. tp tgk gmbr mcm cantik!)




tula.. kan betul. bile tengok mcm2 wedding theme ni baru jelas sket - pilihan tu mcm mane kan?
yang sy rase accpetable untuk sy : fuchsia pink, dramatic purple and pretty pink. pape pun baju yang saya ingin pkai - kaler putih.so, saya amat berharap ia akan masuk dengan apa pun pilihan kaler saya nanti. :) 
kalau diberi pilihan - korang nak mane satu? :)
bile dah nampak kaler yang berkenan - barula senang nak ckp ngan bridal saloon kan? :)



4 comments:

suhana azlin said...

babe, satu pesanan:

jgn terlalu mengharap sgt dgn kaler idaman utk them wedding...aku pernah berada di sitiasu itew...huhu..mmg kalau kita surf internet kalernye sgt cantik but selalunya wedding provider kita (such as butik kawen and caterer tak ada the EXACT kaler yg kita nak...

to be honest,aku agak menyesal dulu masa kawen aku dok stress kenapa caterer alas meja makan aku dgn kaler ijau (end up last2 tema aku jadi hijau which the last kaler dlm otak aku nak pilih jadi tema =P), dpt col backdrop meja makan ada org pasang kat pelamin (bodoh gile) and so on padahal the most important thing is you should be happy that day..hari itu adalah hari bersejarah di mana ko dan org yg ko syg get to be together..yg penting layan tetamu dan diorang happy cukup makan, kan? pasal kaler2 ni org akan lupa hehe..

ingat pesanan ku ini ye...sbb nnt kalau x jumpa kaler yg ko nak confirm ko akan stress gile babeng then akan emo which boleh mengundang konflik ko dgn mak or dgn mila hehe (pengalaman beb)

ummphs.. said...

huhuhu..
pesanan mu akan ku ingat. :)
actually - terdetik dalam otak aku ni lin - "susahnye nak arrange kawen. huhu.. xnak kawen boleh?" - huhuu.

didi said...

aik?

bukankah kau sudah impikan wedding kau sejak berumur 8 tahun, bak Monica?

mencapai impian bukan stu yang mudah :)

sama ada berusaha dengan lebih gigih, atau lower your expectations

take your pick

thesweetlittlecat said...

champagne & peach color are nice oso... pink of course is d best choice but mcm didi ckp mencapai impian bukan satu yg mudah.. dan mcm lin ckp, tak semestinya apa yg kita nak caterer/ bridal boleh terjemahkan pd realiti.. hehehe... happy hunting darl, shuld be fun and njoy every moment of hunting... :)