Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

it's.sale.bebeh!


meh kawan2. kite rempuh sale di atas.

dimanakah ia?
Orchid Ballroom, Level 2
Hotel Park Royal jalan sultan ismail

jam?
10.00 a.m hingga 7 p.m.

when?
27 -29th August 2010
but 27th august - open for HSBC Credit Card Holder only
28-29 August - untuk public yeyeh!!

telah ku racun mila.
pagi2 kite pacakkan diri kite di depan Ballroom ini!
saya nak beli jam!!
nak beli la senza.
maybe handbag juga.. 

meh gengs!
saya nak beli utk hantaran saya. dan mila. (kalau ade!)
jom2.. kite rempuh dia!

4 comments:

thesweetlittlecat said...

thn lps aku g brg sume yg lame2, cam bundle pun ade aku tgk.. :)

tp trylah kalo thn ni ok skit kot..

ummphs.. said...

ye ke kiera?
mcm sudah kureng semangat mahu pegi. :( bukan ape - aku dhlam nak balik jb awal pagi sabtu tu..kalau tak best malas le aku nak siggah ke situ. baik balik je jb terus. :)

thesweetlittlecat said...

try dulu pegi.. wu knows kan??? nasib ko baik ker.. kang tak pegi rugi plak!

ummphs.. said...

baiklah!
mane tau kan aku dpt jam guess yang aku idamkan selama ini. cewah! :)