Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

d.o.o.r.g.i.f.t.s. (p.a.r.t.II)

kawan2 dan kakak saya telah membantu sy mencari list doorgifts yang saya perlukan.
sangat suka. tapi sangat rambang mata okai. 


kat bawah ni saya dh shortlisted a few :





  • Kaktus ( Idea saya cedok ms kenduri Mae)

  • Muffin (kakak sy ckp mak sy ade kenal orang yang buat sedapppp)

  • Box + Coklat / gula ( box mcm entry sebelum ni)
  • Baldi + Gula2 Fox (Favor Essence)

  • Brooch / Gelang (VIP)

  • Butang Baju melayu lelaki (VIP)

  • Box + tasbih (saya menerima cadangan yang sama dr 2 org berbeza)

  • Cd lagu (untuk kawan2 cumel - utk makcik2 sekampung tak ke kene kutuk?)
  • Paper Bag + Muffin + Telor Pindang (Ini adalah cara yang sangat biasa dibuat - mak sy pasti suka)
hehe..itu je kot. korang leh vote tak? first choice saya - Fridge Magnet and then Box + Tasbih. 
sy try attached gmbar sekali. :) 


* pics are from favoressence, cynthiamosser,wearepajamas.wordpress etc..


2 comments:

Qaseh Qidzizie said...

Hi yana...

sy prefer fridge magnet...
n cd lagu juga untuk kwn2... :p

ummphs.. said...

hi Qaseh - thanks!
fridge magnet tu menarik kan? hehe..
bygkan burn cd lagu byk2 utk kawan2 - dh buat mcm kilang cd haram tak? hahaha..