Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 9, 2010

s.t.a.r.t.s.

days to go : 163 days


malasnya saya nak start menghias hantaran. maybe sebab saya tak dapat lagi tray yang saya sewa drpd kak marlisa. so..semangat tu kureng. sy br tunjuk min brg-brg yang menunggu untuk dihias. hehehe.. sudahkah sy cakap yang min dan yanti dilantik membantu didalam hiasan hantaran. heeheh..tolong ye. cik mila pun dah hias hantaran untuk awak ok. awak ni um satu bende pun xstart.. uish..uish..
sy dah amek pelbagai gambar hantaran. tp nak start satu2 punyela payah. huhuhu...then sy decide nak guna fresh flower so mcm lambatla nak betul2 nampak ia cantik kan? 
majlis pertunangan sy - petang. so, sy baru nak beli flower hari jumaat. dan hiasan akan dimulakan pada pagi sabtu atau awal2 pagi sabtu.
didi tanya - dah bape kali try baju tunang? hah! suprisingly saya baru sekali jek try baju tunang tu. ingatkan jumaat cuti (consider as today) nak menggatal try baju tunang, tudung dan selendang yang baru beli. hehe.. sy sangat suka. :) excited tak hingat kan? kan betul - saya dah tak nervous. cuma gedik je. :P
sabtu ni nak cari coklat kot. and bekas nak letak coklat. maybe tambah reben jap sbb min ckp mcm tak cukup. :( 
heheeh - lagi bape ari ye kawan2? iye.. lagi 7 hari. seven. still tak finalized mini pelamin ni.opps!




No comments: