Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

S.a.y.a.N.e.r.v.o.u.s.

days to go : 171 days




ok. saya nervous. cheche yang datang umah tadi asik mengingatkan saya yang saya cuma ada 16 hari saya lagi untuk persiapan majlis pertunangan saya. ye..saya nervous. cheche buat saya tambah nervous. so.. let me list down what things to do (yang tak setel) :


1. tray hantaran - payment tak buat lagi
2. alas dulang - payment tak buat lagi
3. reben
4. tudung
5. hantaran untuk mila - ada satu benda yang 
6. finalised pelamin - payment tak buat lagi
7. finalised cupcakes hantaran - payment tak buat lagi
8. dulang hantaran - pinjam
9. finalised cakes - faith. 
10. finalised cupcakes utk tetamu -payment tak buat lagi. 
11. bunga untuk hiasan hantaran - beli 16 july nanti


itu je kot. (actually sy tak leh ingat pape)tapi xtau nape.. saya rase mcm ade benda tertinggal. dan saya takut ada benda tertinggal. atau pun ni cume panic attack. ye ke? mila busy. dan saya rase if saya start ckp tentang kerisauan saya - mila akan stress. (dia lagi senang terganggu dr saya). dan lagi teruk bila saya stress dengan kerja saya. saya tak fokus. saya nervous. seriously - i'm nervous. :( 
biarpun hanya majlis pertunangan - but i dont want to miss a thing. :(
bile saya pk.. maybe sy nak ia jadi perfect and apa yang saya nervous if it doesn't turn out as what i expected. (yups..u know its hard for me to get the approvals. so when i get one - i want to make it as what i dream)


stop bite your nails um!!(bad habit bile nervous)

3 comments:

thesweetlittlecat said...

relax beb.. engagement je pun kan? dun stress urself too much, mcm nk nikah je hang.. everything's gonna be settled by that day, parents kau kt kg lg nervous kot.. ngehehe.. i wish u all d best in ur preparation n Eday.. :)

cheche said...

ko sure ke xde yg tertinggal ni? baju confem ke ok? dah fitting 2nd time? hehehe

ummphs.. said...

huhu.. patutla sy dha dua hari migrain. saya stress. hahah.. staf sy ckp , cik um stress eh? sbb tu jerawat tumbuh! haha
no!no! jerawat tak leh tumbuh skang! hahaha

anyway - thanks. sy rase sy cuma perlukan 1 hari yang sy tak payah pk psl kerja dan pasal majlis saya. 1 hari yang just nak jaga diri sendiri je. :(