Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

m.o.o.d.

days to go : 141 days




sudah seminggu saya batuk. uhuk!uhuk! dan semalam - suara saya officially takde. huhu.. berusaha untuk tidak bercakap tapi apekan daya - kerja saya memerlukan saya bercakap. huhuhu.. dan arini umliyana takde sore lagi. tolong! isnin ade double miting back to back - pls..pls.. saya mahukan suara sy semula. nt dato BJ kutuk. huhu.. mcm mane nak present paper bile takde sore kan? uwaaa! 


anyway - last to days sy rajin melihat blog sorang b2b (bride 2 be) - ann. dia sangat happy go lucky. cara dia tulis blog dia mengingatkan sy tentang Pn.Suhana Azlin. ye.. mama mya tu. :) ok. dia br abis selesaikan perkara - kebenaran nikah di selangor dan johor. owh.. dia pun dr johor dan tunang dia dr selangor. so.. bile baca blog dia sangat membantu. dia citer as details as possible. so.. at least sy dah dpt gambaran  mcm mane bentuk permohonan tu nanti. 
nway - saya dh dpt dewan! ari isnin - sy mintak kakak sy pergi ke MBJB utk setelkan dewan Jubli Intan yeyeh! sy mls nak pk tempat lain lagi. utk tetamu yang bakal sy jemput - ampun ku pinta kerana anda bakal berdepan dengan masalah parking disitu. tapi jangan risau - akan ade pasukan RELA yang akan facilitate anda. (sy harapla!). if isnin ni takde perubahan atau sy berjaya booking - yeps my wedding will be on 22nd January 2011. ye kawan2 - sy definitely akan jemput anda. so - mark your diary! 
sebenarnya - sejak seminggu ni rs sangat down nak prepare pape psl kahwin. sebabnya? bc bende bwh ni :


um : umi, um dh kire bajet untuk kawen ni. huhu.. RM...K lebih. huhu.. 
umi : uish.. kawen mmgla byk belanja. 
um : tula umi. um ckp nak kawen kat siam umi tak bagi - hahahahah


itulah perbualan sy ngan mak sy - membuktikan sy mls nak prepare psl kahwin sbb tgk angka dia je dah boleh buat insaf kejap! huhu..
tapi dalam malas2 dan takde mood saya sangat suka satu photog ni. dia amek gambr sangat cumel dan cantik! (tahukah anda - sy tak suka tak amek gmbr kawen outdoor dengan memakai baju kawen?huhu.. tak tahu npe..) dan sy br tahu (dr blogger b2b) - sekarang adelah trend untuk amek gmbr pre-wedding. dan photog yang saya suka ini - fad manaf - dia amek gmbr pre-wedding sgt cumel. and usually bride to be akan mintak gmbr pre-wedding dengan tema - zaman sekolah, zaman 60-an, mcm video clip Akim pun ade . mcm2la. seronok juga tengok. :) 


tapi tula.. kalau ade duit - anything pun ok. buat majlis kat persada johor pun boley kalau ade ongkosnya. :) 
sy rs awal puasa sy nak cuti balik jb - and start survey butik mak andam kat JB. sy ade berkenan satu ni tapi baju dia offer tak tahu cantik ke tak. so.. awl puasa ni nak buat survey. bak kata che2 pastikan after raya - semua bende saya dah fikirkan telah di tempah. kalau tak - berebutla nak cr mak andam, photographer dsb. 
sy rase nak tgk when harry met sally la.. nanti smbung k? daaa..


pic - credit to flickr fad manaf.

No comments: