Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 16, 2010

l.a.s.t.m.i.n.u.t.e.

days to go : 156 days


for engagement : tomorrow!!


arini saya bercuti. dengan hajat nak men-setelkan semua bende di saat2 akhir. 
sebagai contoh : cakes, bunga, buah-buahan dan iron baju tunang saya. um..um.. paling basic baju tunang. yang kau baru nak iron tu kenapa?! - huhu.. ntahla. baju tu tak penah kuar dr almari baju saya sejak saya amek dulu. :) 
kuar seawal jam 9 lebih ke petaling street untuk amek bunga dan beli bunga. 
bawak min sekali. rambang mata okai. beli banyak tak hingat. tapi papepun harga baru rm34.50. boleh beli lagi ok. amek sekali sirih junjung dan hand bouquet. cantik sangaat!! saya suka!








then balik pjaya just untuk letak bunga dan antar min. 
pastu - pegi ke umah faith untuk amek kek hantaran mila.huhu.. sgt cute dan cumel. 
berkali2 bukak kotak tu just nak tengok kek tu. heheh.. cantikk!!




then - pegi ke umah kak anna untuk amek cupcakes hantaran um plak. :) cute!! kaler hijau putih. sangat cute. :) 




ok. petang saya berakhir di situ je dulu.
pasni amek baju dan beli buah2an. pastu kene decorate hantaran yang langsung tak buat any decorations. 
then pegi TTDI - amek cupcakes untuk bagi kat tetamu esok. :) 
some are pics saya sempat amek untuk aktiviti saya arini. :)
wish me luck!


No comments: