Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 6, 2010

d.r.e.s.s.e.s.

days to go : 166 days


ok. saya tahu mcm awal. tapi tahu kan - bile cakap pasal wedding it always associates with finding the right dress on that day. mcm sy penah cakap dekat kawan saya are-u - wedding day is the day that been dreamed by every girl since age 8! (aku quote ayat monica dalam citer Friends). saya saje nak tengok. saya suka tengok wedding dress. especially western wedding dress. it just look gorgeous. and i hope that i can wear it ! (this totally berangan!)
firstly - saya berangan nak wedding saya kaler putihh. totally white. and ade sikit pinkish - purplish (is it even a word?) maybe pinkish yang sangat pale utk match dengan putih. pale huh? kawan saya fizah sy menyampah dengan choice saya. dan saya memang nak wedding dress kaler putih! tak kire! 
so.. saya tengok bride bloggers nyer blog. huhu.. jeles... mostly dress dorang tempah. sebenarnya lagi puas hati tempah sebab dapat apa yang betul2 kite nak. kan? tapi.. harganya??huhuhu.. last time i asked  rm4k. and one of designer yang buat sangat cantik minimum charge is rm2k - depends dengan design dan manik2 kat baju. (kain sendiri beli ok!) masih lagi survey. . kalau affordable ingin sekali saya tempah. sekali je kawen beb. (ayat sedaapkan hati).
ade juga yang saya suka dan ia hanya perlu sewa sahaja. harga dia ok. RM1k. for bride and groom. mila setuju nak pegi tengok. hmm.. tapi mila ckp after tunang br bolehh. kat sini - sy attached a few wedding dresses yang saya sangat suka. (first one sy suka adelah spt entri yang lepas).pls vote! :) 





 


: pics from armaweddingcouture, wedding inspirasi, diahlicious and shamsultahir:




3 comments:

thesweetlittlecat said...

everything about Arma is the best! :)

didi said...

um,
kenapa kau cakap 'masih awal'?
kau memang dah kena start buat decisions laaaaa....
pronto!!!!

erm, apakah peranan gambar wedding dress #2?
sila jgn mimpi!!
Hahahaha

ummphs.. said...

hahaha
saya mahu berangan! ingatkan boleh pk satu cara kreatif untuk memastikan baju no.2 tu menutup aurat.
huhu.. psl kawen satu habuk pun xstart. tak tahu nak mulakan dengan apa. harapkan dah amek kursus kahwin je. itu pun xtau kat mane aku campak sijil tu. huhuhu..

kiera : betul! arma nyer design sangat cantik ok. tp untuk tempah sahaja RM2000+++.
huhu..