Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 6, 2010

s.e.w.a.?.b.e.l.i.?

days to go : 195 days.




semalam pegi nilai bersama-sama dengan mila dan adiknya farah. 
one side mila yang aku perasan masa kitaorg pegi shopping - kekurangan dia bercakap bile dengan adik beradik dia. ntah. dia lain bile bercakap dengan adik2 dia atau bile adik2 dia ada. 
dia jadi cold. bukan cool ok. sy prefer dia bile dia dengan saya. 
anyway - pegi nilai dengan niat suci untuk mila membeli bekas untuk hantaran. mula2 just nak beli english white tray sahaja. tetapi bile tengok yang ada kaki tu lagi senang sbb tak payah guna dulang pahar - dia beli yang itu. aku? mmg aku dah niat nak sewa. biarpun so far mmg takde yang sewakan tray tu lagi. huhuh.. its ok. lama lagi 17 julai tu. 
hahah.. sedapkan hati. sebenarnya mak saya dah suh saya beli je. sy bukan tak nak beli tapi takut tak guna lagi nanti. sy cuma ada adik sy aje yang belum kwen. sy rase tak berbaloi utk beli. untuk mila - dia ade 6 adik bawah dia. so.. definitely benda tu akan berguna. :)
mila beli sekali bunga untuk hiasan hantaran dia. cantik. cream pink. tgkla sape yang pilih. saya tak beli pape. sbb takde bunga yang mila ckp lawa (utk versi putih hijau) dan dia masih pandang bunga kat SSF tu sangat cantik. so.. bleyla.. layan kan je. 
by kul 3 kami dah balik semula ke putrajaya. 
kejap je shoppingnya. anyway - Nilai tu mmg gile kan tengok brg eksesori perkahwinan dia. semua ada. tapi satu je saya lemah di situ - panas terik!!!
sehingga saat sy menaip ni - sy masih tak jumpe lagi orang yang boleh sewakan tray. huhuhu.. kawan2 kalau ade kenal sesape bgtahu yek. :)


p/s : mlm semalam tak buat ape kat umah. pegi alamanda beli a pair of jeans without plan it!
mila - dont ever left me wit boredom. i will definitely - do some crazy things and bought myself an expesive pair of jeans!! (selalu dah mcm ni! lama2 byk jeans aku beli!)

1 comment:

swit@kon said...

hahaha. impulse shopping. duk umah je um lain kali. bahaya singgah tempat yang boleh membocorkan poket ni. tido lagi baik.