Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

p.a.m.e.r.a.n.p.e.n.g.a.n.t.i.n.





days to go : 172 days


saya penah nyatakan dulu yang - saya pernah experience ke pameran pengantin. but first time saya pegi untuk berangan. second time saya pergi sbb nak tengok apa menarik ntuk majlis pertunangan saya. then 2-4 julai ni ada lagi pameran pengantin di midvalley. ha..saya sangat excited nak pegi!! :) 
bukan sbb saya nak prepare pape untuk majlis perkahwinan saya. (since sy plan buat di jb so sy tak rase pameran pengantin disini tak byk membantu saya). tapi.. saya nak check juga. sebagai contoh : kad kahwin. photographer. persiapan untuk majlis bertandang.  mungkin orang akan ckp mcm awal jek sy nak buat pape.. tapi untuk orang yang mempunyai kerja mcm saya - hujung tahun adelah nightmare- saya dah meletakkan bulan 10 sehingga bulan 1 adalah tempoh saya bertenang dr stress kahwin tapi berdepan dengan stress di tempat kerja. huhuhuh..


anyway - if perasan saya ade letak gambar pelamin purple early june aritu. pelamin tu saya survey harga dia. 
RM3,450. termasuk make up dua kali, bilik tidur, meja beradab, pelamin nikah, aisle, arch ape ntah lagi. basically takde baju sanding sbb saya rase nak cari baju di KL. ( i have some in mind). mahal kan? tapi bile saya survey ditempat2 lain (bridal di jb) - kebanyakan pelamin yang dipasang didewan semuanya harga cecah rm4000. :( hmm.. tak murah kan? 


ala..gigi mcm sakitla plak. :(

No comments: