Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 1, 2010

k.o.m.p.i.u.s.

days to go : 231 days


arini sepatutnya aku ade appointment dengan mak andam yang akan sediakan pelamin tunang dan mekap. ye..ye..saya tunang ade pelamin. sy tahu rase mcm extravagant tapi ade orang sponsor dan dia nak tgk sy ade pelamin tunang - why not? bukan susah pun. hanya perlu jadi cantik je masa tu. :)
tapi.. kakak tu ade emergency kat kampung. so terkensel.
so.. kami kembali kepada perancangan asal iaitu : mencari cincin risik. 
ok. aritu dah survey. kat habib ampang. dah jumpe yang berkenan tapi bajet lari. 
arini baru mila setuju meminda semula bajet tersebut.
tetapi malangnya - habib mid valley takde saiz dan habib alamanda langsung takde. 
nak pegi habib ampang - tak sanggup plak sbb ade acara lelong kat sana. kompem jem tak hingat dunia!
khamis dah pegi survey ngan min. pegi kat s.jewels kat alamanda. (sebelah MPH). aku dah berkenan dengan satu cincin ni. ade batu.target cincin risik just nak beli belah rotan. tapi hati dah jatuh cinta dengan yang itu. "its ok. sy datang esok dengan banker saya!" 
so - arini aku memuaskan hati aku nak tunjuk kat mila. huhhuh.. dia tak berkenan. dia lagi suka yang habib. so - aku pun follow ckp dia. ms dia suh aku pilih kat habib aku tak leh wat pilihan sbb aku dah suka yang kat kedai lagi satu. last2 mila mengalah. dia bagi aku beli kat kedai tu. hehehehe... wajah kesian sy mmg selalu berkesan dekat bf sy!! :)
so - saya dah dpt cincin risik yang sy suka!!! puas hati!
dan sy perasan dalam kitaorg buat arrangement utk tunang ni - so far takde satu pun yang aku dan mila sependapat. :) tapi hasil back up gengs! mila layan kan jek. :P
ms mila tanya nape suka cincin kat s.jewels tu? "ntah..sy rase cincin tu mcm jodoh sy." dia cuma mencebik. tak kisahla!

5 comments:

swit@kon said...

selamba um. hahaha.

mila - sila sabar. kuasa wanita, remember? :P

thesweetlittlecat said...

chumel jek!!!
happy hunting for hantaran beb.. :)
normally mmg lelaki akn mengalah..

ami wafa said...

masa ko called pasal cincin tu, akak aku tanya, "ni sapa yg nak kawen ni?"

aku reply "oh, kitorng memang slalu buat consensus decision, x kesahla sapa pun yg nak kawen. kitorg Geng! la"
haha

didi said...

laki aku bukan setakat mengalah
memang dia lepas tangan kat aku

jadi aku hanya inform dia apa yg aku dah decide
hehe

m.i.l.a. said...

aku bab2 um wat muka kesian yang lemah..huhu..ada x cara utk aku handle bende camni?;p