Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

bila.dia.pegi.jauh.

senarai perkara yang anda perlu ingatkan boyfriend atau tunang anda apabila dia ke jepun selama 10 hari :
1. jaga diri bebaik.
2. jangan ngurat awek jepun. (arini bace kat kosmo! awek jepun menarik.. huh!)
3. jangan ngurat pramugari. (biarpun room mate anda yang mengingatkan boyfriend anda)
4. jangan makan benda tak halal. (biarpun tau dia lagi particular bab makanan halal ni drpd anda)
5. jangan lupa mesej anda. (biarpun sms dr jepun bernilai RM2.50 satu sms)
6. jangan lupa mesej anda untuk membenarkan anda menelefon dia dari msia. (hehe.. sbb murah!)
7. ingatkan dia yang - setiap kali dia rase mcm nak ngurat pompuan lain ingat sepakan yang anda akan anda berikan padanya apabila dia balik ke mesia.
7. paaaaaaaling penting : kalau ada orang ngurat dia, dia wajib jadi gila! serius ok.

* dids - aku tau kau nak ckp aku meroyan dah tapi aku nak jugak ckp - uwaaaaaa!! lamanye boyfriend saya takde di mesia!!

5 comments:

swit@kon said...

alalala. tajuk super sweet.

tapi entry kau - sangat Um Liyana.

erm. i miss my boyfriend :(
(dah bertahun aku jauh ngan dia)

hahaha. ok ni entry um. bukan entry 'boyfren aku'

sori2. :P

ami wafa said...

nasib baik sepanjang mila kat jepun kau pun outstation. kalau x, aku pun sama meroyan ngadap kau meroyan kat umah. hahaha!!!!

didi said...

ke babysitter boyfren pun boleh meroyan?

mesti kau pun terasa something is missing, kan Min?

haha

suhana azlin said...

adus...um..um..hehe..=P

ye aku tau sgt terseksa, dulu kamal 'tinggal' aku kejap pun baru terasa oh-my-cant-live-without-u feeling, rasa kosong okey..

nasib baik alamanda ada byk tmpt mkn sedap, kan yanti? hehe...

swit@kon said...

hahaha.

nandos - nanti um teringat kat mila.
mc d - pun nanti um ingat kat mila

semuanya pun ingat kat Mila lah.

eh, Mila kan balik hari ni.
um mesti seronot! :P