Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 3, 2010

pi.mai.pi.mai.tang.tu.

penah tak korang dengar istilah ni?
bukan sbb citer lawak ms zaman kanak2 jek eh .. (sbb citer ni la glamer gelaran ayang,anje)
tapi yang aku nak citer adelah kesakitan kehatian bile ape jugak kite buat - berusaha buat - balik2 tak jadi atau kembali asal. rase penat.rase give up.
sebagai contoh - berusaha buat plan konon nak menambah baik proses kerja aku ni. berusaha untuk pastikan semua LO dikeluarkan oleh bahagian masing-masing. mcm-mcm buat. taklimat, hands on, helpdesk etc tapi balik2 anak buah aku jugak buat LO. then ape guna semua jenis latihan aku bagi tuh? tensi.tensi. so berbalikla kepada konsep - keje aku menimbun!
samela. mcm personal life. bile rase relationship ni ade cahaya-cahaya hijau yang agar samar and there's hope - then amekla one step ahead. tapi sebenarnye takde progress pun. akhirnya aku terpaksa amek dua tapak kebelakang dan sangat malas nak ambil melangkah satu tapak ke depan lagi. sakitnya hati.
biarpun aku tahu korang tak paham bab personal tu - tapi moral of the story - geramnye bile buat semua benda tak membaikkan keadaan pun akhirnya. rase kecewa tu lebih banyak dari rase marah. akhirnya yang boleh dibuat hanya - lay back and take one breath deeply then remind myself to breath again and again.

letihnya. :(

No comments: