Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 22, 2010

alice.in.wonderland.



alice.in.wonderland.

sudah kah anda menonton citer ini?
ok. overall comment - citer ni menarik. directed by tim burton. and lakonan johnny depp as Hatter as predicted mmg best. tapi lakonan dia mcm aku penah tgk. yeps.. dalam citer charlie and chocolate factory. dia mengong2 mcm willy wonka jugak. ekspresi muka dia juga sama. especially bile dia bebel2 mcm nak marah. and bile otak dia mcm tgh mengimbau kenangan lalu. dia gune ekspresi yang sama. tapi pape pun lakonan dia best.
yg aku rase kelakar si red queen. (helena bonham carter). sbb dia kecik tapi kelakar besar dan berlagak diri besar.
ala2 tak sedar diri. :P
tapi.. aku tak puas hati sgtla ngan citer ni. maybe sbb ending dia tak menarik. ms si white queen bg alice minum air biru (uweeeek) alice wish utk dia balik. nape dia tak wish yang dia balik tapi dia leh ulang alik datang ke wonderland. kan lagi best ending mcm tu? :P
sebenarnye expectation aku pd citer ni sgt tinggi. then bile aku tengok citernya - citer dia best tapi .... there's still but in it! mcm citer tu tak reach my expectation. pape pun anda takkan rugi menonton citer ni. :)


the mad hatter : You used to be much more..."muchier." You've lost your muchness.

red headed queen : off with his head!!!

2 comments:

swit@kon said...

Um!!!!

hehehe. part yang red queen pijak perut babi hahahahah

m.i.l.a. said...

ending x seperti yang diharapkan.agak longgar.kecewa bile tgk ending camtu.