Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 21, 2010

road.trip.(bab 1)

di bawah adalah list yang telah saya susun apa yang perlu dibeli apabila saya di kuala terengganu nanti. list tak banyak sbb saya tahu sy akan ke sana lagi atas urusan kerja. :(

i. kain batik - kalau murah beli 2, kalau mahal beli 1 jek cukup.
ii. keropok lekor - ha.. ni saya nak buat bekalan di rumah. selalu malam2 tak tahu nak makan ape. at least ade lekor sedap.
iii. sy nak cari kain. kain baju kurung. sebab last time sy pergi sana ia sangat murah.

tapi bile pk balik - tak leh shopping sakan sbb nak balik jb. sy ade list dvd kene beli ni. nanti tak cukup duit plak. :(

yeyeh! akhirnya plan road trip ke kuala terengganu telah di rangka dengan rapi. skang ni hanya memastikan semuanya terlaksana. very loooooking forward untuk itu.
tak larat dah nak duduk kat ofis. rase mcm stress sangat dan rase lagi sket nak dpt high blood pressure. :(

p/s : mila belikan ikan laga. kunun akan jadi teman luahkan stress. tapi aku lagi stress tgk dia tak reti nak makan. anyway nama dia bluey. dan dia sangat sombong!

6 comments:

didi said...

kalau sombong, lebih sesuai dinamakan teratai.

:)

swit@kon said...

hahaha bluey?

aku nak batik. dah bosan dengan yang ada. hahah bleh?

ummphs.. said...

kalau nak kene ikutla beb.
tak amek pesanan ok? :P

didi said...

yantie sibuk cakap nak batik

pastu nak kena pujuk baru nak ikut
pastu tak confirm2 lagi

chettt

swit@kon said...

hahaha. bukan suh pujuk la. aku tengah timbang tara ni.

apa la. huhu :(

suhana azlin said...

aku pun nk ikot jgk...nak beli batik jugak (haha ko nk pakai batik pegi mana la cik lin oi!)

paling mahu adalah makan kopok leor sedap....uishhh...rindu sehhh dgn kopok lekor.. =P