Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 10, 2010

pameran.pengantin.malaysia.2010.


9hb januari - after balik dari kenduri anak bestfriend aku - jachinta maya.. aku dengan mila ke ampang point untuk menyibuk kat pameran pengantin. nope. takde plan pape. tapi aku suka preparation of wedding. i love the idea of wedding day. so - aku just saje ngade nak tengok. might as well imagine how my wedding day would be!
ampang point - as usual. jam like hell.
dan pameran dia takdela besau mane. tapi okla. dapatla picture sikit mcm mane arrangement for whom will getting married! cume aku tak berapa excited - dalam banyak booth tu ade 1 jek booth yang pamerkan baju yang cantik. itu pun satu je. inginla diingatkan bile anda ingin attract people to your product - pls show the best ones. ini baju zaman bile lah dia letak.
tapi serius - sesape yang nak kawen sangat berbaloila survey dan booking service dorang ms pameran pengantin ni. sangat berpatutan la harga nye. bile orang2 kat booth tanya bile majlis aku jwb either - date tak confirm lagi atau lepas raya. hahah.. mila ckp lepas raya?! yela.. lepas raya je. tahun bile tu tak yahla specifickan. btul tak?? its just a survey. to get picture. so tahula bape duit nak kene kumpul before gatal nak kawen! hahah

congratulations untuk ayu - bestfriend aku yang akan kawen bulan 6 ni. finally. and i'm happpppppy for you!

No comments: