Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 21, 2009

t.w.e.n.t.y.s.i.x


hari ini.. burfday saya. :)

ye..ye.. saya tahu. saya dah tua.umur dah 26 tahun. still single!still mengong!
trust me - aku plan kawen tahun lepas tau. umur 25tahun. tapi..tgkla umur 26 tahun msh lagi single dan cumel.
hahahaha
anyway.. semalam dah celebrate dgn mila jap.
kat umah je ngan besday kek yang cumel dan mila bagi mp3 player. (hehe..um yang tak tahu malu ni request nak mp3 player.) thanks sayang!
bile umur 26 tahun.. mulalah mcm ade sindrom mid life crisis. tengok ape achievement.
relaxla kan.. banyak lagi tahun di hadapan anda umliyana! (sedapkan hati sendiri). tapi rase tak best jugak bile things to do before im die tak buat pape lagi. ada 7 je dalamlist tu. tapi punyala payah nak langsaikan.
mila mcm nak tolong setelkan satu. iaitu - belajar main piano. mila bagi aku game yang belajar main piano gune keyboard. biarpun xsama langsung tapi usaha cik mila saya hargai! hehehe..

pagi ni.. celebrate dgn min dan yanti dengan kek yang dipotong kecik2 oleh cik yanti.
siap amek gambar. siap ade tiup lilin. huhuhu.. best2.
tapi bile fikirkan - celebration is not main thing. org ingat besday kite pun ok. dan paling penting i can celebrate it the way i want it. - cuti 3 hari, duk kat resort tepi pantai, lepak tepi pantai smbil baca buku dan dgr mp3 player. good time alone at very nice place!! sangat2 menarik. tapi.. tahu jekla hujung tahun ni jangan harapla nak cuti. aku kene banned dr bercuti smpaila 31 mac 2010. huhuhu..

dis year - my burfday quite different sbb aku tak payah duk kat ofis mcm tahun lepas!!!
dan yanti tak payah bagi burfday cupcake untuk aku susah2 (beb, thanks for last year besday cake!!)

ok.. anyway, thanks kawan2 yang ingat besday saya.
wish me always happy ok.

*pic by flickr

8 comments:

didi said...

ala um
aku patut kawen umur 24
tapi ter deviate sampai umur 27
yang penting dengan siape kau kawen
bukan bile :)

heppy birfday, um liyana
aku merindui kau sebagai housemate aku
terasa diriku sangat normal dan rasional bila berada berdekatan dgn kau
haha

good luck for end of year's job aka tutup akaun.
aku telah menyaksikan hantu um berkalkulator tahun lepas. tahun ni giliran min pulak!

ami wafa said...

happy birthday mate!

aku rasa ko patut tukar ur ideal way of celebrating bday to spending time with the loved one aka encik mila sambil baca buku n dgr mp3 player kat resort tepi pantai. hape la, nak celebrate sesorng when u can enjoy it with ur other half.

btw dids,
skrg ni aku masih terpelihara dari melihat hantu um berkalkulator. in fact, skrg ni aku cume jumpa dia weekend je pun. weekdays um sibuk berkelana ke ceruk rantau msia.

swit@kon said...

um comot.

eppi beday. hahah. aku dah lewat tapi takpe sebab aku dah bagi kek.
hahaha

stay comot. and chomel. bai

didi said...

apakah itu 'berkelana'?

language lesson aku adalah di semua blog :)

swit@kon said...

berkelana = membawa diri.
itu yang mengikut kefahaman aku la.
check balik ngan min!

:P

m.i.l.a. said...

berkelana membawa maksud merantau atau mengembara ye pun didi..hehehe

Ejan said...

um..
happy belated birthday..
ermm.. nice blog.. enjoy reading it! brp pun umur kita, please maintain 3-5years younger ok??
hahahahahahaha~!!

take care.. ;)

ummphs.. said...

thanks gengs dan ejan!
next time aku akan celeb spt yang dicadangkan oleh cik min. :)