Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 4, 2009

s.t.r.e.s.s.e.d.!.

yups! just done with ptk.
tolong tak nak lalui saat dan detik ptk lagi.
stress - tak tengok tv - asik baca buku - tido lambat - try bangun awal - makan seberapa pantas!
omg! takde life tahu!
tensi sangat. dahla.. soklan umum tu tak memberangsangkan. tula.. spot lagi topik ape kuar. kan dah menggelabah beruk. aku mmg pasrah jawab ptk tu. dahla masa jawab ptk bos kol aku. nak laporanla plak. mcm tak tahu plak aku sedang berjuang! huhuhu.. (berjuang la sangat!)
then balik ofis pun takde benda yang membanggakan. seme bende duk kejar aku.
pening dan tak larat rasenya.
apa kementerian nak seme aku tengah hutang dengan dorang. dr pagi smpai petang siapkan bende untuk bos aku yang sdg berkursus kat langkawi. then petang siapkan paper.
mila siap ckp aku ni.. tak memberi fokus kepada dia. tak reply msg. tak kol dia.
huhu.. sorry darling. busy la!
anyway.. dah lama tak tgk movie. smlm aku tengok lagi sleepless in seattle. huhu.. masih lagi berjaya buat aku terharu. ingat nak tengok hindustan tapi.. kang kul 3 pagi plak aku tido. jumaat ni jekla aku tengok hindustan. :)
okla..gengs nak balik. daaaa..

2 comments:

swit@kon said...

bosan aa kat opis. dah sedap tengok movie kat umah!

ami wafa said...

masuk je pagi tadi pak aji tanya, "nape u punye ptk 3 ari, nad punya 2 ari je?"

aku cakap "2 ari je bos. smlm tu recovery period haha".

um kita ada utang 1 hindustan kan? tp mlm x boleh. chuck n nathan field menanti hehe!!