Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 30, 2009

N.e.w.M.e.m.b.e.r.

this time to congratulate my elder brother - fathi who just got new family member ~ his third son.
sorry no pics. selamat delivered arini.
mata sepet mcm ilham atau bulat mcm raief?
pape pun anak2 sedara aku semua cumel. (tengokla aunty um diaorang!) hahaha.. mane ade kena mengena pun!
aku tengah rajin upload gambar. so kat bawah ni gambar anak buah aku - ilham dan raief. kalau aku pandai upload video ilham nyanyi lagu sampai syurga dengan lagu coba tu dah lama aku upload. tengok gambar pun okla kan?

ni abang aku dan anak2 nya

ilham dan raeif

cumel kan??

5 comments:

papan56 said...

cumel nyer. tapi seme songkok beso-beso. kimirul pun same

swit@kon said...

hensemmmmmmmmmmmmmmmmmm sangat!

swit@kon said...

hensemmmmmmmmmmmmmmmmmm sangat!

swit@kon said...

hensemmmmmmmmmmmmmmmmmm sangat!

ami wafa said...

yanti ni dah kenapa? kot ye pun anak buah um ni comel xyah la sampai bnyk2 kali nak justify haha!!!

tapi bebudak ni memang comel!!!!