Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

b.a.l.i.k.k.a.m.p.u.n.g.

heheh..gembira sungguh hati saya bile nak balik kampung.
aku cuti 26 Jun sehingga 29 Jun 2009.
sebenarnya aku takdela nak cuti lama. tapi.. rindu sangat sama hakimi.
so.. aku mls cuti kejap2 jek.
aku tahu mesti ade anak buah aku yang tensi tgk bos dia cuti. aku pun br pas cuti aritu. on 17th June sbb aku uruskan urusan ptptn. plus aku ade balik awal sbb nak jumpe dengan mak aku.
tapi tak kisahla sbb aku rindu nak balik kampung.
bukan slalu bos aku nak bagi aku cuti dengan penuh baiknya. ye tak..

tapi.. yang pasti aku akan rindui mila sbb 30hb smpai 3 july dia maybe kene ke penang sbb ade mende ntah. so.. aku tak dpat jumpe dia if aku balik 29 June. plus .. masa 3 July aku plak kene pegi ke pulau sayak ade ceramah kursus induksi jabatan aku. nampaknye tunngu 10 Julai baru boleh nak dating lagi.

tapi kejap lagi dia smpai. kami nak pegi dating sekejap. dating before aku balik jb.
heheheh.. jangan jeles. daa..

2 comments:

swit@kon said...

gediks :P

princess~syeena said...

so schweeetttt...

mcm 1 hari tak jumpe tak keruan ye!!!