Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

s.w.e.e.t.

baru balik dr n.9 semalam. siap migraine. sbb aku sesat kat jelebu. tips: never ever sesat kat jelebu. horror. jalan dia horror gile!
before that - aku mengalami kemurungan dan kemarahan yang amat sangat. kenapa?
malas nak citer. tapi ade yg sweet berlaku.
selasa - aku br dapat tahu mesyuarat bajet aku diawalkan. terus aku kemurungan smpai ari jumaat. rase nak nangis jek. then petang tu min mengingatkan aku yang ade pasar malam. aku kembali ceria. aku suka pasar malam. bukan aku beli makanan banyak pun.. aku cume suka jalan2 tengok makanan. mcm2 orang jual. best. before that aku pegi ke maybank. dalam walet tinggal rm 3.50 jek beb. esok nak pegi n.9.. at least kenela kuarkan duit. dah siap parking- dah diri depan mesin atm baru sedar yang kad atm aku hilang!huhuhuhu.. sedih. terus kemurungan lagi. tak dpt pegi p. malam. huhuhuhu..
sampai rumah memang bad moodla. meluahkan rase bodoh dan sengalnye kat didi ngan sue. mila? entah. rase mcm dia tanya soklan kurang menarik je dia kene marah. instead dia marah aku balik, dia buat bende sweet.
dia drive dr gombak, belikan aku mcd tapau (dia ckp kalau dia belikan benda berat lama dia kene tunggu) dan dia bagi aku nafkah. hheheh.. bagi sumbanganla.biarpun aku yakin aku leh survive dengan rm3 (pg n.9 free, makan kat sana free) he insisted nak bagi gak. sbb aku tak leh wat kad atm baru smpaila hari jumaat. so.. dia risau anything happen aku takde cash.
hmm.. cumel jek ape dia buat. dia datang bg makanan dan nafkah then dia terus je balik. dia tak nak lambat. yela dr gombak ke equine tu mcm2 jem dia kene rempuh. pape pun dia sangat cumel. :)
so.. even aku rase that day hidup aku sucks - he seems the one who make me relieved. make me said 'nasib baik ade mila!'. :)

awak..luv you!

6 comments:

didi said...

tu yang aku terus msg mila bila dia balik

"mila, kau ni chomel la"

"hehe.thanks"

swit@kon said...

ye um, mila ko memang chomel...dan aku jeles :D

aku lah arween said...

wpun sy org n9
tp first time smp jelebu
ngeri nyer tgk gelami lemi :D

didi said...

*dengan nada berbisik*
um, yantie tu memang
dengan semua org dia iri hati

:p

mek said...

schweeeetnyer....

babat said...

...somebody save me!!!...(then comes mila)...your saviour um...hehehe...