Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 6, 2009

w.e.d.s.

ok..firstly

aku nak wish selamat pengantin baru kat besfren aku – hairil a.k.a. babat sebab selamat mendirikan rumah tangga pada 27 Feb 2009. Aku rase dia sangat bahagia aritu. Both of them look happy – happier. Aku sangat suka!


Anyway.. babat aku kenal more than 2 years. Since aku kat sime. Memula takdela rapat, then bile dia dipindahkan duduk satu kubikel kat procurement, kitaorang mmg jadi besfren. Dia tahu semua psl aku. Kisah cinta, skandal, citer bongek2.. he never judge. Dia selalu jadi advisor. Good advisor.

Paling lawak kan bile superior babat panggil babat, both of us akan pandang Kak Pat. Smpai dorang ckp korang ni mcm kembar. Bile panggil salah sorang pun, dua2 sekali toleh. Heheh..

We share our stories. Share our time untuk melepak boleh ckp each time aku balik jb. Lepak kat singgah selalu. Lagi sorang yang kitaorang rapat – gg. Dia akan kawen 28 Mac ni. Kat procurement tu aku,gg ngan babat memang gengla. Kalau org tak kenal babat, mesti ingat dia kerek. Tapi dia baaaaaik. Nampak mcm sengal tapi ape2 pendapat atau ayat yang kuar dr dia semua berisi. Dia tak ckp kosong.

Beb.. aku doakan kau happy dgn lia. Smpai akhir hayat. (ayat poyo!) tapi.. i really mean it!

Jgn gaduh2 ok? Pull out the best of each other k?

Ok. skang wish untuk my other bestfriend.


Selamat pengantin lama kat kwn aku. Kisah wed kawan baik aku. Siti halijah a.k.a. eja. Aku sorry sbb lambat nak post blog tentang kau kat sini. Heheh.. aku br kuarkan gambr dr kamera so.. aku buatla blog kau skali dengan bestman aku, babat.

Eja ni bestfren aku since form 4. Dr saat dia takde boifren smpai saat dia kawen dah – she stay and always be there. Diala manusia yang aku selalu exchange valentines card. There’s no secret between us.


Eja- dia sengal. Hahahaha... dia Nampak mcm kasar tapi sebenarnya lembut ok. dia susah jatuh cinta. Dia tak aktif mcm ada. She religious tapi dia sengal dan bongek. Hahahaha.. Dia selalu ade ngan aku bile aku perlukan someone. We shared story of our lives together.

Aku ingat lagi bile dia first jatuh cinta. Dengan one guy. Hmm.. mcm2 babak suka duka ms tu. Then bile kau kenal suami kau ni.. semua babak suka jek yang ada. Dia buat kau never turns back. Itu yang mahalnye.

Tapi eja.. aku happy kau dah decide nak spent rest of your life with suami kau ni. Aku happy kau pilih suami kau. Sbb aku tahu dia leh buat kau happy. Buat kau betul2 tersenyum. :)

2 comments:

eja said...

ehemmm...kembang jup aku......anyway tq 4 d post....kuikuiiii

babat said...

hmm...thanx for the post...apa2 yg aku advise amik yg mana baik je tau...just like listen to your problems and share my opinion...anyway, stay happy and hope ko kawen cepat...stay cute beb!!!