Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 5, 2009

s.a.n.g.a.t.

skang ni aku rasa sangat...
  • serabut
  • penat
  • buzy
  • kurang sihat
  • sengal
  • sedey
ini semua gara-gara kerja menimbun dan pemeriksaan bajet yang akan dilaksanakan. uwaaaa!
janganla berangan nak balik maulidur rasul ni.
duk berkampung jela um kat ofis ni. huhuhu..

aku ade benda nak citer pasal wedding kawan aku. yang recently kawen. dan yang dah lama kawen cuma aku lupe nak update. i will bebs. cume lambat sket jek. :)
anyway.. congrats to my ptd batch yang convo on 3 march 2009.
finally... kite diconvokan.
jum! amek ptk!
hahahah.. ptk? you dont even have time with yourself and now you dreamed about taking ptk?! gile ke?
pelbagai citer menarik tentang konvo aku dengar.
pendek kata - aku kagum dengan udpa. dorang masih lagi ada bakat yang tak tahu mane diaorang dapat - berjaya menunjukkan kesengalan dorang even zaman dpa kami dh lama berakhir. sikap kurang profesional tu. takpe2. at least aku tahu its never boring to kutuk diaorang. hahahah..

okla. nak sambung buat kerja. daaa..

No comments: