Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 13, 2009

v.a.l.e.n.t.i.n.e.

as far as i remember - i never celeb valentines. (correct me if i'm wrong). it's not because belief tapi.. sbb aku rasa aritu biasa je. bunga mahal.teddy bear mahal. hahahah
tapi.. dr aku sekolah aku tak penah lupe bagi kad valentine kat seseorang. aku bagi kat dia tiap tahun and aku ckp aku akan behenti bagi if dia kawen. tapi masa kat U kitaorang dh jarang bagi kad but.. kitaorg tak penah lupe untuk wish each other. dia adalah bestfriend aku - eja. tak tahula itu sweet ke ape.. tapi its just because we so close and then we dont have a boyfriend who want to give us card on that day. (at least during that duration she didnt have one). tapi dia yang kawen dulu sebelum aku. (tensi2).
then bile 1 month before valentines - org dh stat jual kad2, bunga, coklat dalam pelbagai design package. dan kesukaan aku - baca kad valentine kat memory lane. kenapa? heheheh... sbb some of it - hmm.. a lot of card funny and sweeet. dan aku sangat suka membacanya. :)
certain org tak suka pun celeb, certain org celeb, certain org rasa valentines day annoyed them - tapi pada aku that day just different than hari biasa. hari tu seseorang yang tak romantik akan berusaha nak jadi romantik untuk pasangan dia. hari tu.. seseorang yang tak penah belanja boifren/girlfren dia mkn tempat mahal - akan pegi tempat mahal. hari tu cuma lain. dia bukan hari jadi, dia bukan hari ulang tahun. dia cuma hari yang bg kita alasan nak romantik. hahahaha.. yang bagi alasan kat kita nak tunjuk perasaan kita dari ari2 biasa.tu je.
yela.. bukan lain dr segi cinta ke sayang ke. sbb sayang dan cinta tunjuk ari2. tak semestinya 14 februari br nak tunjuk kan?? yang penting mcm mane setiap kita mentakrif hari tersebut.

dan aku mentakrifnya sebagai - hari yang lain. lain dr biasa. :)

No comments: