Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 26, 2009

t.a.g.g.e.d.b.y.i.s.z.


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

My family, my friends..my loved ones

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

Makanan utk staf sbb dorang stayback

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

Padang bola sepak.. hahahahah

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

Forever...

5. Adakah anda dilamun cinta?

:)

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

Food court RASA alamanda

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

The notebook.. uwaaa..cumel!

8. Apakah nama penuh kamu?

Sharifah um liyana bt s md nasir

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

Umi dan abah

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

Bart whitaker – he killed his father, his mother and his brother after the celebrations of his graduation.

11. Sebutkan lapan nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

Sangat terhad pilihan yang diberi!

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

Yups.. tp dengan menekan mesin basuh.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?

Nak pegi rome. (the 7th things i have to do before i die)

14. Pelukan atau ciuman?

Pelukan. Definitely hugs.

15. Butirkan lima perkara tentang orang yang tag kamu.

- nampak sombong

- hakikatnye sengal

- dia ckp saya gemuk!

- very loving husband and father

- dia sangat tinggi!

16. Lapan perkara yang amat saya gilai.

- dvds (yg haram je)

- tv

- awal ashari

- bola sepak epl

- melayan amirul hakimi

- main piano

- mengusik mila (kdg2 mcm buli gak!)

- makan! (pttla isz ckp aku gemuk!)

17. Lapan perkataan yang sering di ucapkan.

- sengal

- bengong

- pompuan!

- baiklah!

- hello!

- umiiiiiiiiiii!

- monopous!

- perut aku mcm nak terberanak!

18. Lapan buah buku yang paling terbaru dibaca.

Ala..

the notebook (twice)

The love story (twice)

Five people i meet in heave (twice)

Diari (boleh consider as buku tak?)

19. Lapan lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

- you look wonderful tonight

- masih cinta - kotak

- dancing in the moonlight

- bila kau tak disampingku

- generasiku

- everything i do i do it for you

- grow old with you

- candyman

20. Lapan perkara yang saya pelajari tahun lalu.

- sabar (hmm.. skang dh ilang plak pelajaran tu)

- there no one scares me other than myself

- u you want to, you just have to do it

- commitment isn’t all about you

- life is too long than what i expected.

- u never grow up. (ok..skang sy dah grow up sket ok!)

- aku memang tak leh ikut peraturan! kompem!


nak tag – mila, anbusan, eny, kiera dan syeeena

3 comments:

Isz, Elliz n Faleeq said...

oit! ko ckp aku sengal makcik? haha siot je.. tu la, makan banyak sangat...! hehehe

S h i n o said...

oit?? TAG.. huhu
x sukenya kena TAG..

p/s: not anbusan tp shino okai? :P

S h i n o said...

sy blogger senja..
rsenya tak perlula TAG :)
Dah penah kena dlu..