Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 18, 2009

m.a.r.a.h.


kdg2 aku ni ade masalah.
kalau aku rasa aku marah orang (even on very perfect and right reason) aku akan rase down. tak tahu kenapa tapi aku akan rasa bersalah. kalau org yang aku tak kenal - ape ade heran tapi kalau orang yang aku kenal dan aku baik, aku akan cepat rasa bersalah. kenapa ye? padahal aku ade every right reason untuk rasa marah.. bukan aku marah dia ikut suka. dan bukan aku marah dia smbil ketuk meja atau dinding. aku cuma marah dengan nada yang keras. dengan intonasi marah. bukan maki hamun ke ape. dan perasaan tu buat aku takde mood langsung petang ni. huhuhu..
semua orang mcm ni ke?

hmm... lapo la. ubat mila bagi ni.. mcm makin lapo jek. :(

1 comment:

mila said...

its ok if u r angry on da rite reason tp jgnla slalu mrh..affect kesihatan awak nanti..