Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 5, 2009

h.e.c.t.i.c.

aku rasa minggu ni mmg sangat hectic.
aku rasa mcm seme keje tak leh nak setel. maybe sbb seme bende nak cepat dan minggu ni kan keje 4 hari jek.
setiap hari ade je problem. sama ada problem sendiri atau keje atau bos.
then dis weekend aku ade retreat SKT kat pangkor.
aku tak excited biarpun retreat tu combine dengan family day.
yela aku bukan bwk family pun. ala.. tak nak pun bwk family aku. huhuhuh
entahla. bukan ape. aku mcm demotivated nak pegi.
ade la internal factor yang buat aku mcm menyampah sangat nak pegi. :(
aku siap plan.. abis je aku present aku ingat nak terus blah je.
plus.. agihan aku masih tak setel. aku jadi risau bile agihan mcm haram tapi siap berjimba ramba kat pangkor.
uwaaa!!
sepanjang minggu ni ade isu kontrak nak kene setel siap bwk balik umah lagi. isu pasal aset. then next week pegi induksi khusus(yep! aku lewat!)isu psl agihan, isu pasal tender. isu pasal nak pantau projek kat state. isu2 remeh yang dibagi kat aku dr semasa ke semasa. plus.. kene siapkan SKT cawangan. rasa mcm takleh nak cope dengan tugas ni. tapi aku main gamble je buat. kesian kan?!
ade kawan aku ckp - saya nak cari waktu bile awak tak tensi.
jawapan aku - bile waktu lunch, bile waktu balik, bile bos takde!!!
waktu plg pressure aku - meeting!!!!!!!!!!!!!!
hmm... rasa penat dan tak larat je. :(