Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 24, 2009

t.a.k.c.u.t.i.

sebelum ni aku ada cakap yang aku akan bercuti dari 23 Januari sampai 3 Februari. actually ade sikit pembetulan. cuti aku memang dah lulus untuk tempoh tu. at least aku tahu lulus sampaila 19 Januari aritu. office mate call ckp - cik um, 28-29 cik um kene pegi mahkamah. ade hearing case untuk encik...... . Cik um kene jadi saksi!. spoilt mood la mcm ni. kompem2la aku nyer cuti 28-29 kene kensel. tensinya!!!
then bile aku balik dr kuantan - aku dapat tahu ade meeting JPKA Jabatan 30hb. guess what? i have to attend.by hook or by crook. sbb my boss outstation to Perak on dat day. that meeting shud be organized by my cawangan. takkan ketua cawangan dia takde kot!!! uwaaaaaa!! i hate this part of my job!
so kesimpulan untuk semua - aku cuma dapat cuti pada 23 Januari dan 3 Februari. since bile cuti tu sebenarnya aku di KL aku tak berapa ada mood nak bercuti sangat. so maybe 3 Januari pun kensel as well. kesian tak?! aku plan mcm2 nak buat. most of activity is shopping (mestila!). biarpun tak kedengaran menarik tapi aku ade peluang spent a looooooooooot of time with my parents and my honey bunny - amirul hakimi. uwaaaaa!!
tak cakap lagi pasal pegi mahkamah. most of you aware yang aku ni baru jugakla kat jabatan aku ni. baru tak baru pun dah setahun masuk bulan februari ni. tapi dilantik sebagai saksi perkhidmatan pegawai - aku rasa mcm tak sesuai je. aku kenal pegawai tu pun idok. penah tengok muka dia sekali jek. tetibe nak hafal buku perkhidmatan dia?! biar betul!! - seems like i don't given any choice. :(

skang ni aku sedang melepak dengan adik aku di starbuck. yep! saya tahu anti-israel product. tapi yang dekat dengan umah aku, yang ade wifi free - ni jek adeeeek! so.. sekali lagi aku takde pilihan.
bila la.. aku ade chance nak smbung belajar ni. otak aku dh sesak dengan isu2 keje ni. hahahahaha.. isu personal pun tak setel lagi.
anyway - daaaa..

No comments: