Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 13, 2009

l.e.n.a.

aku ni kan jenis tido mati.
biasenya la.
kalau aku tido jgn harapla aku nak terjaga smpai agak2 dah terang gile bilik aku baru aku terjaga.
tapi sejak 2 menjak ni.. aku tido tak lena.
aku akan terjaga setiap beberapa jam.
ade la 3 kali aku terjaga setiap malam.
dahla skang ni asik tido kul 12.30 kdg2 kul 1 pagi..
then terbangun2 plak. tensi jek saya.
pastu aku akan terbangun lewat nak pegi keje.
aku bangun je ms jam aku bunyi tapi pastu aku tido balik.
mcm hari ni.. aku gi keje dalam kul 8.10. kul 8.35 baru aku smpai opis.
itupun sbb jem mcm haram kat umah aku tu.
huhuh..
dahla keje mcm haram.then nak tidao pun xlena
aku rase sbb aku stress la nih. huhuhu
tulun!!

No comments: