Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 9, 2008

r.a.y.a.a.n.d.r.e.l.a.x.

finally dapatla aku beraya dan berelax ni johor bahru.
lega rasanya dapat balik kg tanpa memikirkan hal keje. yeke tak pk? hmm..
aku balik jb ari ahad. jumaat tu aku bertungkus lumus siapkan keje kat opis dengan tak berapa ikhlasnya sampai kul 12 tgh malam. mila temankan aku stay back smpai kul 12. sian dia. tp dia dah buat opis aku mcm dia punye. sementara aku buat keje.. dia tgk tv. citer walking tall.
supposely sabtu.. nak pegi picnic. aku dh imagine yang aku dapat merilekskan diri aku di air terjun atau sungai atau pape pun. sbb aku tahu.. the first thing i need is a break!! tapi without knowing why.. kami tak jadi pegi picnic.
rabu aku drive perak dgn staf a.k.a. kwn aku, noriah ke ipoh sbb aku ade meeting kamis tu.
kami bwk 2 laptop just nak menyudahkan keje kami. which aku smpai kul 6. kul 8 kuar mkn smpai kul 10 lbh sket. then buat keje smpai kul 2 pagi. 2 pagi beb!!! kamis tu before 8 aku bangun. noriah kejut aku subuh pun.. harammmm aku bangun!!!!
then jumaat masuk opis. setengah hari diabiskan dengan meeting. after that diabiskan dengan menyetelkan keje orang lain. then kul 5 br sempat buat keje sendiri yang terbengkalai. uwwaaaaa!! tolong!!
tapi this week pun.. ade yang manisnye. didi di promotekan jadi pegawai khas KSU. penat dia dibahankan oleh ahli geng. dia paling tak leh terima bile aku yang membahankan dia. hahahah.. didi tu jek keseronokan aku utk minggu tu tau! plak tu aku yg kepohkan kat seme org didi dilantik dan personally pick by KSU untuk jadi pegawai khas dia. heheheh..
then ahad pagi aku betolak ke jb.anyway.. ade gak berite best before that. kwn baik aku.. wani dh ade boifren. ape yang menarik?? tu first boifren dia.finally. tak sia2 lelaki tu dengan konsistennye mengurat dia. :) cayalah!
arinni..ari raya. aku bgn 7.50. itupun sbb abah kejut suh kemaskan samping dia nak pegi semayang raya. tolong umi sket2 kat dapur. dalam kul 10 aku tido balik smpai kul 12. huh! nikmat!! dah lama tak buat perangai mcm ni. weekend pun asik pk nak masuk opis. sadis!
maybe keje aku tak banyak dan tak begitu tensen if aku bagus dalam buat delegation of work. tapi awal2 keje ni aku kene tahu semua benda. every detail aku kene campur tangan. then after i understand all the scope of work and how the job should be done.. maybe i can start delegating. maybe.
now.. i suppose to say gudbye to you guys.
i'm tired. anyway.. lupe plak. sbb aku bertujuan nak betul2 relax cuti ni.. aku beli 7 dvd - american gangster, 21, wild child, wimbeldon ( i luv this movie!!), drillbit apentah tajuk dia, my besfren girl, and weeds season 1. max kate weeds tu best. so aku just nak try tgk. mcm reaper tu aku suke gile citer dia. so.. kalau suke weeds ni maybe aku leh beli baki 3 season lagi tu.
okla.. really got to go. daaa..

No comments: