Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 30, 2008

~

arini aku betul2 tak tahu ape tajuk sesuai untuk dijadikan entry aku.
tapi aku melalui hari membuhsankan arini.
memula meeting MBJ. aku tak penah masuk MBJ Jabatan sebelum ini.
tapi.. aku tahu ape aku nak expect.
heheh.. berdasarkan citer2 member aku jugakle.
tapi MBJ tadi agak boring. takde apa yang hangat untuk diperkatakan.
pulak tu aku sangat jeles bile mila cuti lama gile.
hmm.. tengokla nanti. aku cuti seminggu mase chinese new year. mase tu jgn ade sesape pun ckp lagi - cuti dibekukan ke ape ke. huhuhu..
mood aku plak arini tak berapa cumel.
adela sebab2nya yang aku mls nak share.

anyway.. semalam best. aku pegi buat hair treatment. mcm best plak tu.
rambut aku mcm kene rebonding. best gak.
tapi sbb rambut aku jenis nipis.. very fine hair stylist tu ckp.. rebonding buat rambut aku makin nampak sket dan nipis.
aku potong sket rambut aku. aku nak potong lagi pendek tapi mls nak tengok plus dgr mila terkejut. :)
heheheh..
tapi aku mcm bercadang nak buat rebonding. ok tak? yela nak kaler rambut tak boleh.
hehehe.. then aku nak potong rambut betul2. i mean betul2 pendek ke.. pendek yang boleh didefinasikan sebagai panjang jugak ke. yg penting biar hati puas. :)

huhuhu.. tensinya ngan keje. !!

3 comments:

swit@kon said...

ko dah ble cuti ke blum?
cuti aaa um. ko dah tensi sgt tu..ilang chumel...dah guna handbag baru?

eja said...

ko jgn ngader la nk rebond....baik ko perm ker curl ker...aw3

didi said...

rambut kau tak sesuai re bond

nipis

nanti nampak cam botak

nampak bibir je

:p