Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 5, 2008

s.t.u.p.i.d.r.e.a.s.o.n.s.

there is plenty of reason people might gave in order to put other people on blame for their weakness. sometimes I'm also in position where i refuse to take responsibility for mistake i made. but, as times goes by, i try hard to improve myself in that kind of situation. xde cacatnye kalau kite ngaku ape salah kite. the important points is - you know your mistake, and you want to improve it.

it just a beginning.

penat dh taip english. english aku pun tak comey sgt pun plus aku kekontangan idea.
idea aku nak taip kat sini sbb aku dapat msg dr salah sorang kwn baik aku mase kat U dulu. diala tempat aku ngadu, berlagak bongek, berlagak serius dan sebagainya. she's never had boifren before. but after our graduation, she find herself someone. somebody that she can trust, somebody that she love wholeheartedly!
tahun ni masuk 2 tahun dorang bercinta.
tetibe that guy.. mintak break. alasan - tak sependapat, kwn saye ni dia kate moody then tak nak berubah.
2 tahun br dia perasan yang dia tak sependapat dengan kwn aku. wah2..
if it is 1 year old relationship find.. i get it. but it is 2 yearsla beb. xpk ke.. kau dah abis berapa byk masa, duit, tenaga etc..
not only that 2 reason. 2 stupid reasons. he gave plenty of stupid reason why he made such decision. wah2..
bottom line is - i don't get it. if get bored.. don't make such excuse.ckp je dh boring. ckp je you all dh takde excitement. bile bg mcm2 excuse dia buat kwn aku tu down sangat sbb dia rase diri tak cukup bagus untuk guy tu. hello.. myfriend is good enough for you k? nasib baikla awek kau tu adelah dia. kalaula dia dpt perempuan mcm aku.. mahu nye dia jadi gile tau!! ( i'm good in how to make my boifren going nuts!) hmm.. xfaham betulla.why nice girl end up with a guy like him.. (in this case). xtahu ape lagi yang di nak.. ape yang dia rase kurang. hmm..
sorry.. today is my emotional day. tak larat sbb dah bape hari period. :(
kan best bwk dvd frens.. bolehla aku gelak2 tawa kat sini. :)

3 comments:

didi said...

um.

there's a story from both sides. maybe dia honest; tak sependapat tu boleh pakai. takkan la 2 tahun tu dia berpura - pura je.

as time goes by, people change. feelings berubah, what you want 2 tahun dulu mungkin bukan apa yg kau nak 2 tahun kemudian.

kadang2 kau sayang org tu, tapi ada satu benda kecik tu kau tak boleh tolerate. lama2 tak tahan.

byk sebab.

to me, asalkan org tu terus terang, bagi explanation walaupun mungkin bagi kau alasan bengong, at least dia bagitau sekarang.

cth:

dari kawan aku, couple 6 tahun, hilang mcm tu je. tukar no. telefon, langsung tak contact, x minta break. buat bodoh and move on je.

mcm aku, dulu couple 1 year. ex aku mintak break melalui kawan dia. kawan dia cakap ' kau dgn dia dah jauh so faham2 je la'.

itu adalah contoh lelaki2 bodoh dan pengecut.

sekian, terima kasih.

ummphs.. said...

aku tahu.. faham yang itu..
tapi.. pade aku cara dia mengeluarkan semua fakta adalah sangat tidak adil (ayat skema).
dia mcm.. bile kau suke, everything ok. tapi bile tak..
betul.. baik bende ni berlaku sekarang. elok dia bgtahu drpd dia diam jek. yes.. maybe i can give him credit for that.
but i won't give him credit for the list of stupid reasons dia bagi. sgt bodo..

Mrs John said...

petom pandai wat org gile ke....ko mmg kijam....