Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 9, 2008

t.a.g.g.e.d.b.y.a.a.t.i.o.m.o.t.

1. Nama timang-timangan oleh orang tersayang?
um - sesape pun memang panggil aku um.

2. Anda seorang yang…
suke senyum, suke gelak, pelupa, lurus, kasar, suke tolong org.. selalu feel bad kalau secara tak sengaja tersakitkan hati org..

3. Insan teristimewa:
umi, abah, kakak2, abg2, wafi, anak2 buah kesayangan, friends.. opps.. lupe.. MILA!

4. Makanan dan minuman kegemaran:
nescafe o ais.. makanan??? nasi grg bubuh kicap dan pedas!

5. Favourite colour:
putih, pink.. purple.

6. Favourite song:
i'm yours - hehehe.. ni je yang aku terfikir skang!

7. Siapa yang selalu buat saya gelak?
kengkawan saye dan amirul hakimi

8. Sikap yang buat anda stress:
sarcastic..

9. 3 benda yang selalu ada dalam bag.
kunci handphone wallet (bag kecik-tu je yang muat!)

10. Kali terakhir anda beriya-iya menangis…
last week..mila cari gaduh!

11. Perkara paling lucu atau memalukan dalam hidup anda…
jatuh dr kerusi kat restoran yang penuh dengan colleagues..

12. Tag 6 orang rakan2 ku…
xnak.. the "disease" stops here!

3 comments:

didi said...

sarkastik buat kau stress?

tu cara lembut kau nak cakap aku stress kan kau ke?

huhu

ami wafa said...

hah
masa bace td pun aku terfikir kau dids
hehe xtau pulak kau antara punca um stress
haha

swit@kon said...

hahahaha

aku baru bace...
didi...ko ari2 dia tgk kat umah, dalam kete..


hahaha