Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 28, 2008

b.o.r.e.d.

currently.. im in terengganu. sama mcm didi. ade exam PTK. nak kene jaga. tak best pun. tapi at least i'm hundreds miles away from my office. tapi as usual.. hidup ni tak selalunya indah. practically.. weekdays never indah. aku jauh dari ofis pun ade jek yang tak kena. bosan sungguh.
macam biasa.. kat terengganu ni hobi aku shopping batik. 1 utk mak aku, 1 utk mila dan 1 utk umliyana. tak lengkap rasenya idup tanpa beli batik di terengganu. hehehhehe.. tapi duit sape yang abis??? duit umliyana jugak!!! dahla selipar putus.. hmmm.. tula berjalan sakan. mila mcm biasa.. dia risaukan aku yang jenjalan kat sini sensorang. i have no option. malam2 lapar. terpaksa la jenjalan cr makan. :)
td aku sempat bace blog yanti. wah.. ade banyak sangat org bubuh komen kat topic - so good men make bad boifrens. hehehe..aku ske bace komen dorang. then aku pun nyibuk bubuh komen kat situ. padahal aku pun tak reti sangat. tapi ape yang aku tulis adalah ape yang aku fikir. it's true. at least for me.
kdg2.. kite tgk guy tu baik. then.. kita jatuh cinta dengan dia.kapel dgn dia. tapi dia tak sebaik yang kite sangka. i mean.. tak de la baik sangat. dia ade gak flaw/weakness dia. but then, kite tak leh trime keburukan/kekurangan dia. dia bukan sperti kite harap dia jadi. he just him. daripada kitre terus harap dapatkan good men, good boifren why dont kite pandangkan good side of him. everyone ade kekurangannye. if kite dapat terime kekurangan dia.. dia akan jadi.. good men, good boifren. at least untuk kite.
aku ni tak berapa pandai nak buat ayat yang mcm canggih dan intelligent. tapi aku taip ape yang aku fikir betul. each of us have different opinion kan? :)
esok aku balik kl. tak dpt tengok sindarella. mintak2 sok flight delay. hahahahah..

3 comments:

swit@kon said...

thanks um! sebab sudi drop comment kat entry tu...apepun semua terpulang pada tuan punya badan...aku cuma mampu doa, akan ada orang yang akan sayang aku dan terima aku, Norerianti Mohd Zulkifli...seadanya...boleh bawak aku ke jalan yang sepatutnya..dan jadikan aku lebih baik dari aku sekarang... macam Mila sayang kau!

anyway, untuk mak ko n mila je ke??kengkawan ko kat KL ni??hehehe :P

thesweetlittlecat said...

um, lama sudah tak nampak ko kat wisma tani.. awat hang bz sgt cam ksu plak ni??? ape KP DOF dah wat kat ko??

i heard your unhappy stories at DOF, i was not suprised since dulu emi pun slalu kena cam tuh! be patient erk.. anything dun hesitate to come & see me at level 13 k!

ami wafa said...

weekend ni aku pulak kene pegi sane

tp kene restraint myself from buying any batik! nak pakainye seminggu skali je, 5 pasang tu dah cukup la.

tp aku ni cakap je kan, ntah2 nnti sampai sane shopping x ingt dunie hehehe

sebab aku kene gi terengganu, maknenye aku x bole balik johor minggu ni!!!!
tensi!