Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 11, 2008

n.o.t.h.i.n.g

selama lebih kurang 2 bulan lebih tinggalkan DPA, seriously aku tak penah terfikir tentangnye lagi. even the sweetest thing pun. aku tahu aku tak suke DPA. i never like DPA. especially courses tu. aku tak suke. mila ade tanye even ape2 psl kite, awk tak ingat gak? org boley ingat if u push me to ingat. i wont remember it naturally. but, then semalam aku teringat gak akhirnya. teringat one thing happen kat polis. itu pun aku tak leh nak tulis ape yang aku ingat smlm sbb aku lupe ape yang aku ingat semalam. hehehe..but then borak2 ngan dids psl OBS. hmm.. br aku ingat. hehehe.. tapi aku tak suke OBS. sbb mase kat OBS tu rase mcm nak mati.. siap terfikir kalau mati lagi baik. ye la.. sangat tak sihat! tak suke sgt mase tu..
okeyla sambung nanti..

No comments: