Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 28, 2008

w.i.t.h.y.o.u.

lately..suke sgt dgr lagu chris brown. with you. sangat best.. hehehe..kalau ade org bagi kite (pompuan) lagu tu mesti mcm syok jek.. huhuhuu... fall in love again!
anyway.. aku nak share something.
dulu.. aku ade lelaki yang sssssgt sayang aku. in fact aku rase dia syg aku lebih dr aku syg dia. :) tapi mase tu aku tak tahu ape aku fikir. hmm.. tahu sebenarnye. aku nak enjoy. rase mcm diri masih muda. :P hehehe..24 plus..quite young rite? then..itu jadi main reason nape kitaorg break off.
tapi lately.. i feel something missing. tetibe rase sendiri tak syok nak enjoy. maybe sbb aku mcm rase best bekerja. then.. tetibe aku mcm ade rase mcm nak settle down. pelik kan? aku paaaaaaaaaaling tak nak kawen..paling tak nak komitmen then at this point aku terfikir mengenainya! maybe tgk kwn2 aku kawen..aku terfikir kot. bile dgr kwn2 aku tunang..rs macam tak besh! rase ketinggalan.. :(
tapi mcm biasela..beble kau rase nak settle down.. bykla plak probs dtg. tak best dan tak menarik langsung.. kan??
anyway kat sini aku attached lagu chris brown tu.. sbb lagu ni mcm sweet dan aku harap ade orang akan ckp mcm tu kat aku..hahahahah.perasan byk2la.. :P

CHRIS BROWN
"With You"
I need you boo, (oh)
I gotta see you boo (hey)
And there're hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight [x2]
[Verse 1]
Hey! Little mama,
Ooh, you're a stunner
Hot..little figure,
Yes, you're a winner
And I'm so glad to be yours,
You're a class all your own
And..Oh, little cutie
When..you talk to me
I swear..the whole world stops
You're my sweetheart
And I'm so glad that you are mine
You are one of a kind and..
[Bridge]
You mean to me
What I mean to you and..
Together baby,
There is nothing we won't do'cause if I got you,
I don't need money,
I don't need cars,
Girl, you're my all.
And..
[Chorus:]
Oh!I'm into you,
And girl,
No one else would do,
'cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love,
And now I know I can't be the only one,
I bet there heart's all over the world tonight,
With the love of their life who feel..
Wat I feel when
I'mWith you [x5]
Girl..With you [x5]
[Verse 2]
Oh girl!
I don't want nobody else,
Without you, there's no one left then,
You're like Jordans on Saturday,
I gotta have you and I cannot wait now,
Hey! Little shawty,
Say you care for me,
You know I care for you,
You know...that I'll be true,
You know that I won't lie,
You know that I would try,
To be your everything..yeah..
[Bridge]'
cause if I got you,
I don't need money,
I don't need cars,
Girl, you're my all.And..
[Chorus]
With you [x5]
Oh..With you [x5]
Yeah Heh..
[Bridge 2]
And I..
Will never try to deny,that you're my whole life,
cause if you ever let me go,
I would die..
So I won't front,
I don't need another woman,
I just need your all and nothing,'cause if I got that,
Then I'll be straightBaby,
you're the best part of my dayI need you boo,
I gotta see you boo
And there're hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight [x2]
Woo Oh.. Yeah
They need it boo,
They gotta see their boo,
Said the hearts all over the world tonight,
Hearts all over the world tonight [x2]
[Chorus]
With you [x5]
Girl..With you [x5]Oh..

2 comments:

didi said...

Lagu favourite aku jugak...huhuhu

Aku lagi perasan muda. Tak settle down lagi.

Haih.

aaati said...

um,

nak jugak settle kan ape yang tak settle

:(