Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 21, 2008

w.e.l.c.o.m.e.!

I just want to wish..welcome to our new family member which is my brother 2nd son - syed mohd raeif.
i'm not sure the exact date of his birth.. but if i not mistaken it is 14 february 2008.
seronokla ilham dapat adik. hehehe..tapi kesian kat dia sebab tak dapat manja lama2 lagi dengan ibu dia.
and this 1st march.. birthday syed muhamad amirul hakimi. genapla umur budak kecik tu 3 tahun. tak tahu nak bagi dia hadiah ape since.. rasenya semua dia dah ada.

dan..aku dah 4 bulan tak jumpe anak2 buah aku dan family aku kat jb. sedey.. last aku balik dan spent mase di johor bahru..raya puasa aritu.sekarang dh keje. dah siap ade anak buah baru..still aku tak dapat balik. harap.. pilihanraya ni dapatla gue balik johor. rindu sgt kat umah!!

No comments: